Tchibo

V roce 1949 položili Max Herz, absolvent obchodní školy z Hamburku, a jeho obchodní partner Carl Tchiling základy dnešní skupiny Tchibo. S jejich podnikatelským nápadem posílat praženou kávu poštou způsobili revoluci na trhu s kávou.

V roce 1958 měla společnost Tchibo již v Německu 77 poboček. Díky tomu se každý týden otevírala nová. Max Herz cestoval se svou manželkou Ingeburg po celém Německu, aby našel špičková místa. V roce 1965 existovalo více než 400 poboček. V tom samém roce zemřel zakladatel společnosti Max Herz. Firmu nadále vedli jeho synové Günter a Michael.

Kvalitní kávy mají svou vlastní osobitost - stejně jako dobré víno. Od října 1987 nabízí řada Tchibo Private Coffee kávy nejvyšší kvality z vybraných zemí pěstujících kávu. Každá odrůda má svou vlastní chuť. Tchibo doplňuje tradiční sortiment kávy a poprvé začíná prodávat spotřební zboží bez kávy v pobočkách v roce 1973. Nejprodávanějšími jsou ubrusy a snídaňové desky.

V roce 1991 začíná expanze do střední a východní Evropy: Tchibo otevírá pobočky v Maďarsku, na Slovensku a v České republice.

V současné době Tchibo využívá marketingovou platformu: inovativní služby. Ať už jde o dálkové studium, vstupenky na koncerty nebo práci pro živnostníky - Tchibo pravidelně překvapuje zákazníky zvláště férovými podmínkami a transparentními nabídkami v sektoru služeb. Od roku 2008 jsou tyto nabídky známy jako Tchibo Plus. Také Tchibo vystupuje ve světě sociálních médií s různými vlastními kanály - Facebook, Twitter účet, Xing firemní stránka, Google Plus stránka, YouTube kanál a firemní blog, který získává několik ocenění jako nejlepší firemní blog.

Společnost získala cenu německé vlády za CSR - potvrzení také závazku: Německá vláda uděluje Tchibo svou první cenu za CSR. Byli oceněni za příkladné obchodní aktivity, které jsou komplexně zaměřeny na udržitelnost a společenskou odpovědnost.

 
  
9 položek celkem